Vad har ni missat?

Jag har fortfarande inte lyckats dra på mig någon riktig träningsvärk på gymmet, men jag jobbar på det.
Jag har bestämt mig för att köpa en bil och får den nästa vecka, med andra ord är jag luspank närmaste halvåret/året.
Jag har varit och handlat kläder med lillebror, han vill inte ha några färger alls.
Mitt hår har hunnit driva mig till vansinne ett tiotal gånger om dagen. Det är överallt och bara ivägen.
Folk fortsätter sin, vid det här laget, uttjatade diskussion om min vikt och jag fortsätter att leva på skräpmat och mackor. Inte i ren protest, utan av ren lathet.

Nä, nu ska jag göra något. Kanske.

Kommentarer:
Postat av: Elin

Vad är problemet med din vikt? Det är väl inget problem överhuvudtaget. Vad är det för bil? (vilken färg är jag mest intresserad av eftersom ja inte är så haj på bilas, as you know)

2007-09-21 @ 20:57:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits