Flyttlasset rullar snart igen.

Idag skrev vi på papper och om två veckor så byter vi ut våra 28kvm mot 83kvm, det känns hejdlöst bra. Jag är redan sugen på att packa ner allting och bara ha det klart. Helgen vi bär, städar, bär lite mer och klagar lite så är jag på Åland och spelar innebandycup. Det känns sådär, även om det är tråkigt att flytta så vill man vara med.

Vi kan förövrigt vara de enda människorna som tackar ja till en lägenhet innan vi vet vad hyran ligger på. Blev dock ungefär vad vi trodde, lite under till och med.

Gaderob ska inhandlas snarast. En riktig jävel.


Kommentarer:
Postat av: Thess

Om du är intresserad av en byrå har jag en ypperlig att rekommendera. Billig som fan och rasar ihop bara man tittar på den. Du kan få köpa min ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits