Onsdag var det ja

Fruktansvärd dag att vakna upp mitt i. R startade min fina dag med att ringa in mig till jobbet så min lediga dag är förbrukad exakt klockan 11. Min hals har satt sig själv i strejk, rumpan värker efter gårdagens fotbollsträning på Valla löparspår, axlarna tjurar efter en omgång med mördarmaskinen på gymmet och huvudvärken är påtaglig.
Jag satsar dock på en snabb återhämtning med Lemsip, mycket vatten och lite värmande salva på musklerna. Gör det susen så är det innebandy ikväll, är skrämmande sugen för ovanlighetens skull. Det är något med att vara på cup utan att spela någon match som triggar igång suget igen.

Var förövrigt och hämtade ut ny allerginässpray häromdagen, kände mig lite som en pensionär när de glatt berättade för mig att jag kommit upp till någon rabattnivå och bara behövde betala 200kronor. Det har börjat på riktigt nu.

Karln kommer hem ikväll redan. Han får vända den här dagen till något positivt.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

hej! bra blogg! undrar hur det gick med vilökslabben? hur långa blev rötterna på respektive? råkade nämligen välta alltihop så inte mycket kvar av den labben.Om du vill dela med dig..?/Malin

2008-04-09 @ 18:51:32
Postat av: Pillan

Den här vitlökslabben kommer att förfölja dig i all evighet.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits