Sjukt

Träningen var bara att glömma, klarade inte ens av hela jobbdagen. Fruktansvärt obehagligt när det svartnar för ögonen. Pappa var snäll och hämtade bilen på jobbet åt mig, det var inte riktigt läge att köra när jag släpade mig hemåt. Ska försöka få någon att ta ett blodprov åt mig imorgon, misstänker att järnvärdena är i botten igen. Som vanligt när vardagen börjar flyta lite väl smidigt.

Angående vitlökslabben du anonyma läsare så kan jag villigt dela av mig en ungefärlig längd, vilka som växte mest/minst och hur vattnet påverkades. Dessvärre är jag klåpigare än många andra och några exakta siffror på längden har jag inte, men jag trixade mig till ett högt betyg på labben trots det så det går iallafall. Ge mig en emailadress så skickar jag över hela labben.

Hävde i mig en Lemsip för en stund sedan och nu snurrar inte huvudet längre, kallsvettas gör jag dock fortfarande. Planerar att jobba imorgon. Har inte råd med annat.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det var det värsta du verkar var en snäll person;) antar att jag får skriva mailen här.
[email protected]

tack!

2008-04-09 @ 21:36:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits