Vilka har stjärnstatus nästa år?

Krampar i benen något fruktansvärt och ska jag kunna åka skidor i slutet av veckan så bör jag stå över träningen imorgon. Jag vill inte, men eftersom jag presterar ungefär lika bra som en skadeskjuten utter så finns det inte så mycket annat att göra.

Innebandy var det ja. Jag har så mycket åsikter, jag har så mycket ilska och den här säsongen har faktiskt varit helt åt helvete om man får sammanfatta den redan. Det som har räddat mina vintrar under de senaste åren har förlorat lite av sin glans. Antingen beror det på att jag har försökt säga ifrån och inte bara ställt upp konstant och därmed skapat alla problem själv*. Alternativ till det finns, men vi ska inte älta. Hade inte Thess funnits i laget hade jag nog valt att ligga hemma och dega många av träningarna nu på vårkanten.Förmodligen känner jag nytt sug i höst igen när man har fått koncentrera sig på läderbollen några månader. Gör jag inte det så får det väl va. Värre än så är det inte.

Jag är hursom jäkligt nöjd över att jag sa ifrån F91, jag hade inte haft tid hur mycket jag än hade velat. Dessutom är jag nöjd med att jag kommit igång med fotbollen igen, det kan vara världens bästa sport, tyvärr så kommer astmaattackerna tightare och tightare nu så snart faller träningen igen.

Tre träningar och Åland kvar.

*Men helt seriöst så är jag inte bra som back längre, jag bör inte vara lagkapten och jag har ingen skyldighet att hitta på övningar. Sen har jag ju ett överjävligt humör och där skapas en hel del.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits