Aaaah bjärnbärssmoothie.

Jag älskar min mixer. Nästan till den grad att jag missbrukar den.

P drog med mig till Eskilstuna för växlande av pengar och diverse småinköp. Jag är nog mest nöjd med mina svettgrå mjukisar i rätt storlek och helt utan tryck. De gratisoveraller man samlat på sig under åren ser inte kloka ut på någon fläck och då har de ändå många. Nu tänker jag vara lat med stil, förvisso dålig stil men inte skrattretande dålig.

Var hos doktorn imorse och fick blåsa i manicker. Sedan visade de mig ett diagram. Om min normala lungkapacitet är 10, så ligger den utan medecin just nu på 6. MEN! Om jag då tar medecinen så kommer jag upp i närmare 7.5-8. Hon var överlycklig över mirakelmedecinen. Jag däremot, som vet hur lite jag orkar springa vid fulla lungor, kände mig färdig att ge upp. Dessutom fick jag remiss vidare så nu ska jag lämna blodprov till nåt labb för Struma eller liknande. Alla i vita rockar tjatar alltid om min hals och struma, nu ska de få svar på tal. Jag råkar helt enkelt vara född med tjock hals.

Nej ni. Nu ska jag dra på mig lite varmar kläder och så ska jag och Pernilla bege oss ut på en stärkande promenad inför kvällens tacopajgoffande.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits