Aldrig får man vara ifred.

Nu har jag rensat igenom mina högar och sorterat ur en halv miljon grejer som ska slängas, skulle behöva åka till tippen med andra ord. En sån grej är enkel för vissa, svårare för mig som inte har en aning om hur man gör. Kan låta fånigt men det finns så många frågetecken... Eller är det bara att åka dit ochslänga sakerna och sen åka hem? Det vore toppen.

Hittade en lapp där det stod att min bil ska besiktas nu i februari också, hur nu det ska gå till. Skönt att man har pappa ibland, vet inte hur jag skulle klara mig i livet annars. Inte för att han kan besikta min bil, men han kan förklara allt in i minsta detalj så jag slipper bli sönderhispig. Så som han alltid får göra, vad det än gäller.

Hungrig är jag också. Är det för tidigt att laga mat? Jag kommer svälta ihjäl ikväll annars. Träningen börjar åtta och då bör man ligga på en vettig energinivå. Får trycka i mig ett äpple till och sedan försöka mosa in tre handdukar i ett proppfyllt skåp, det bör slå ihjäl lagom med tid. En vacker dag ska jag göra ett inlägg som visar exakt hur man gör för att tränga in omöjligt mycket grejer på liten yta. Det är en rätt bra kunskap.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits