Blå med silvertryck.

Thailunch idag, jag är så mätt så jag vet inte riktigt åt vilket håll min mage är på väg. Hett tips är söderut. Smaskigt var det iallafall. Mindre mysigt är att jag bör pinna iväg till jobbet inom en timme om jag ska hinna gå till banken och beställa nytt kort först. Det bör jag göra eftrsom man är lika handikappad som en grävling utan rand när man inte har något kort på sig.  

Parkeringsvakterna har börjat härja i Flen, Thess pappa fick gult kort.

14-21.15 bör jag överleva. Sedan är det tre dagar ledigt innan det är dags för någon form av påbyggnadskurs i ergonomi. Grundkursen var förra året, men den fick vi minsann inte gå på. Bra där.

Kommentarer:
Postat av: Elin

Oh ergonomi är roligt =)

2008-02-01 @ 14:42:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits