Hur man drar ihop till fest med ett helt omöjligt lag.

Försöker tvinga folk att anmäla sig till innebandyfesten på skärtorsdagen, men antal människor med åldern inne i vårat lag är lätträknade. De andra stackarna är inte välkomna.

Jag, Thess, Ida, Carita, Neger, Mickan, Sandra, Fia, Jenny Z, Elin O, Andrea kanske?

Mickan dissar alltid diverse lagfester så jag misstänker att hon har problem med att hålla sig i skinnet. Dessutom är vi ett lag där alla har skitjobb, vilket innebär att 40-60% av oss kommer att jobba kväll under skärtorsdagen och utöver detta måste man alltid räkna med minst två dåliga bortförklaringar. Det blir nog bra i vilket fall, vi 3-4st som ,enligt statistiken, dyker upp får väl stå för humorn under kvällen kan tänkas.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Jag kan ju låtsas ingå i laget. Det är ju trots allt amazonfest samma kväll! ;P

Postat av: Carita

haha!!
jag är redan taggad till stjärntorsdagen ;) hoppas jag att du med är!

2008-02-24 @ 18:27:10
Postat av: Mickan

Vad snackar du för dynga?

2008-02-24 @ 21:53:50
Postat av: Thess

Nu är jag anmäld. Så du kan sluta beklaga dej över ditt miserabla liv nu.

2008-02-25 @ 07:01:49
URL: http://metrobloggen.se/interpretation

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits