Jag bjuder på ännu en meninglös lista

1. Vilken svordom använder du mest?
     Satan

2. Äger du en iPod?
    Ägde, tappade den på flyget senast. Stal dock Lillebrors, men den används sällan.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
    Igår 06, idag 14. Det varierar kraftigt.

4. Använder du flip-floppar?
    Jag har fula fötter.

5. Var köper du dina matvaror ifrån?
   Ica Kvantum

6. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

     Jag har en oanad talang när det gäller att fotografera, Allas skavanker trollas bort och det enda man ser är en massa tjusig natur.

 7. Vilken var den senaste filmen du såg på bio?
     Den där med Will Smith. Ni vet vad den heter.

8. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? 
     4 vaniljmunkar, en cola och sedan skulle jag gå hem och aldrig återvända till en röd butik någonsin igen.


9. Har någon någonsin kallat dig lat?
     Jag är lat så det vore konstigt annars.

10. Tar du någonsin medicin för att få hjälp att somna snabbare?
      No need.

11. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
     I bilen är det Albins blandskiva, den är sådär.


12. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
      Hemligheter berättar folk sällan, det är sådant jag räknar ut ändå. Folk borde träna upp sina skådespelartalanger lite.

13. Vad åt du till middag senast?
       Älskade pyttipanna och jag hade en reunion.

14 Använder du huvtröjor?
     Till och från träningen och när jag är slö.

15. Kan du vissla?
     Ja

16. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält?
      Den värsta möjliga.

17. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

      Jag tror aldrig. Klart dem gör.

 18. Vilket riktnummer befinner du dig i?
       0157

19. Hur många syskon har du?
      En Bror

20. Är du blyg inför det motsatta könet?
       Nej. Jag har svårt för tjejer.

21. När flög du senast?
       Hösten -07

22. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
       JAG VILL HA PLATS FÖR ETT KÖKSBORD.


23. Läser du med glädje eller tvång?
      Glädje, mycket och ofta.

24. Pratar du några andra språk förutom svenska?
       Det är knappt.

25. Har du gråtit offentligt?
       Osäker. Tveksamt tror jag.

26. Har du en stationär dator eller en laptop?
       Laptop. Gav den stationära till Mamm och Papp.

27. Försöker du alltid lära dig nya saker?
      När det finns läge.

28. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercningar?
      Har en och annan tatuering i bakhuvudet som vill fram.

29. Har du någonsin varit på Jamaica?
       Nej

30. Vad har du med dig in på bion?
      Läsk och goda vänner.

31. Har du dejtat någon av en annan religion?
       Nope

32. Lever dina föräldrar?
       Japp.

33. Gillar du att flyga?
      Det är fruktansväret långtråkigt.

34. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
       Humor

35   Hur många rum har din bostad   

        1 förbannat litet

36. Gillar du din boendesituation?
       Absolut inte.

37. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
       9-10 för att fungera en hel dag.

38. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
       Oftast. Det är så jag vill ha dem.

39. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
      Nej, jag var sällan där. 

40. Vilken är din favoritfrukt?
       Vindruva

41. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
      Nej, men vilka mysko tillsatser

42. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
      21

43. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
      Somliga tycker säkert det, men kollar man på mina texter så är jag inte speciellt noga.      

44. Tror du på liv på andra planeter?
       Ja men jag tror inte på att vi någonsin kommer finna bevis för det


45. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
      10-15 arbetskamrater som inte kunde jobba. Just nu hatar jag dem allihop.

46. Tror du att Gud är man eller kvinna?
       Stryk frågan och hela idiotin.

47. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
       Motsatt. Jag har svårt för tjejer.

48. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
       Smaksak tror jag?! Mellannamnet fick mormor välja och det var väl deras första misstag när det gäller mig.

49. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
       Ge dig.

50. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
     Absolut

51. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

      Tekannan i skönheten och odjuret?

 52. Tycker du om att krama folk?
      Jag svarar nej, med några undantag.

53. Hur många tv apparater har du?

      2, ingen som används

54. Hur många barn har du?

      Inte en knodd så långt ögat kan nå

55. Vad är du allergisk mot?
      Allt känns det som.

56. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
      Aldrig. Kan få lite dåligt samvete om det var en hamburgare, men det är inte av vettiga orsaker.

57. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
       Tyrone.

58. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om ?
BLOGGISAR!? Är det nytt? ojojoj.


Kommentarer:
Postat av: Pillan

Hur kan man förlita sig på Rauha när det gäller mellannamnet? Du ska ju vara glad att det inte blev typ Pentti eller nått liknande!

Postat av: Elin

45. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

10-15 arbetskamrater som inte kunde jobba.
Just nu hatar jag dem allihop.

Muahaha.

2008-02-28 @ 08:32:31
Postat av: P

Jag är mycket glad att jag inte heter Sirkka eller nåt annat mysko, förtår inte hur de kunde lita på henne i det avseendet.

Oh Yes, jag var inte nådig på dem igår.

2008-02-28 @ 09:18:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits