Kanonpresent från Josefinan

Trevlig helg med mycket seriösa tillställningar. Började i fredags med ett kort arbetspass och därefter sammanstrålade P och E med mig för lite tv-spel och film, elin sov kvar och vi blev väckta av vacker arabmusik på lördagsmorgonen. Grannen över oss har fått knäpp och spelar på högsta volym i tid och otid och jag tror att jag ska avlida varje gång.

Match mot Strägnäs stod på tapeten och där slutade det tillslut 15-3, Sandra var bäst som vanligt och jag gjorde väl en sådär insats. Två poäng fick jag enligt protokollet iallafall, fast den ena var Mickans. Kände mig totalt lost mest hela tiden.

Jag och Thess åkte mot Eskilstuna för att kolla på innebandy och förtära en delikat middag på Donken. Så fint så.

Sedan blev det bastukväll, dåligt med bastande dock. Jag och Carrie åkte hem vid elva när alla började bli för odrägliga för att prata med. Helt lagom och väldigt trevligt.

Idag har jag spelat ännu en match och på nåt vänster lyckades jag göra två mål, men det var inte riktigt min förtjänst. Inte det första iallafall som tog på motståndarens mage och så in i mål. Banta? Center var jag också, riktig högoddsare.

Fiskpinnar och potatismos blev middagen med folket och nu sitter jag och kollar på när E och P spelar Mario Party.

Riktigt trevlig helg alltså Tilda, tackar som frågar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits