Kyckling är fågel, biff är kött.

Lyckan var enorm igår. Det årliga lotteriet på personalfesten log äntligen mot mig. Jag vann två biljetter till Melodifestivalens deltävling i Linköping. Övernaturlig glädje spred sig inom mig. Såhär i efterhand har jag lite svårt att förstå, men det var ungefär där det spårade ur under gårdagen. Drink på drink och två efterfester senare så sitter jag nu här med en söt huvudvärk, lagom snurrig och är lite skeptisk över mig själv som person.

Om mindre än en timme är det samling och om två/tre timmar ska jag springa runt efter en boll och ha lajban. Någonstans gick min planering fel, fruktansvärt fel. Detta är jag inte kapabel till.

Mobiltelefonen kan förövrigt räknas som förlorad så det kan vara lite klurigt att nå mig närmaste dagarna.

Jävla matchhelvete. Nu ska jag slänga i mig två alvedon, ett par liter vatten till och slutligen försöka hålla god min. Önska mig all lycka.

Tjingeling

Kommentarer:
Postat av: Josefina

ditt as, eskobar ska spela på den deltävlingen,, aahh
Ring mig!

2008-02-10 @ 13:32:15
Postat av: Anonym

Hahaha, det känns som att Josefina kommer vara extra snäll mit dig i fortsättningen =)

2008-02-10 @ 20:06:47
Postat av: Emelie

ja
tycker att du i fortsättningen ska avsluta alla inlägg med; Tjingeling haha!

2008-02-11 @ 07:10:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits