Nu höjer dem hyran igen.

Hitills idag har jag bara dragit på mig karlns skönaste jeans och en bastopp i plommonfärg. Längre än så har jag inte kommit och jag vet egentligen inte om jag har lust att göra mer än så heller. Bör förmodligen lägga lite energi på ett par strumpor i liknande färger och eventuellt något som täcker håret. Det ser förjävligt ut nu tack vare att jag skjutit på färgningen av det.

Pilates träningen igår skulle kunna uppmynna i ännu ett inlägg med gnäll angående träningsvärk, men eftersom jag var korkad nog att köra styrka redan i onsdags efter innebandyn så kunde jag knappt genomföra de värsta övningarna. Därav sitter smärtan i de stora och vanliga musklerna idag och inte i små mysko pilatesmuskler.

P och jag ska ta en tur till det mycket exotiska ÖB idag för lite inhandling av shampoo och diverse, men mestadels så är det en dålig anledning för att köra hennes bil en lite längre sträcka än Brogetorp-Ica och även en anledning för oss att släpa oss upp och faktiskt umgås.

Bastuvärme på våra 28kvm.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits