Taxfree är min nya vän

8e Februari och ännu en gång har SM i väcka Petra pågått under hela morgonen. Tävlingen är avgjord och årets vinnare är min kusin och hans flickvän som av ren vänlighet skickade ett bildmeddelande tidigt imorse från ett okänt nummer, helt omöjligt att somna om innan jag lyckats sätta i laddaren, tanka ner bilden, trycka på fel knappar några gånger och sedan öppna för en titt och lite läsning.
Alla andra kom tvåa. Tack allihop, jag somnade om med ett litet leende efter varje gång.

Nu har jag duschat och sitter och väntar på att min hjärna ska börja fungera så jag kan bestämma mig för om jag faktiskt ska traska till systemet och handla något bara för att jag får, om jag ska packa matchväskan inför kvällen eller om jag ska åka hem till Pappen och hjälpa honom med smörgåstårtorna.

Förmodligen det sistnämnda, jag räknar med att kunna äta tårta till Lunch och middag.

Skrämmande taggad inför matchen ikväll.

Kommentarer:
Postat av: Charles

Eh nojja och kriser är till för dom som orkar tänka och bry sig för mycket. Gör som jag o glida med. Jag menar jag lär ju bli typ 220 år så jag har 200 snart 119 år kvar och terrorisera världen.

Postat av: Thess

Hoppas för din skull att du är laddad som en jävla duracellkanin. Det är jag. Jag passar och du gör mål. inte vår starka sida, men vi behöver poängen om vi ska slå Jojje innan serien är slut.

2008-02-08 @ 13:06:32
URL: http://metrobloggen.se/interpretation

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits