Världens bästa lördag

Som sagt så blev det frukost ute med Karln och Thess, de två som jag umgås mest med för tillfället. Och så får man slänga in Pernilla i den gruppen också, helt plötsligt så träffas vi inte bara på jobbet längre och det är nice. Resten av dagen kommer att tillbringas i Eskilstuna, det blir finemang.

Det är så otroligt skönt att ha en dag någongång ibland när man inte behöver bry sig om att vara trevlig mot folk man helst skulle vilja sparka hårt.

Snart är det London och det skulle jag inte välja bort mot någonting annat. Solsemester är skönt för stunden, fem dagar i London kan jag leva på i ett år. Inte minst i kläd- och läsväg.

Hamsterpaj.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Jag måste vara trevlig mot folk som jag helst skulle vilja sparka ända fram tills på torsdag. Då ska jag vara otrevlig mot mina muskler istället. Alltså seriöst, jag hade sån träningsvärk i magen att den krampade under fredagen, jag kunde knappt äta! Freaky. Men du är på igen till på torsdag? :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits