Inventeringen var inte rolig.

Så mycket mer än så behöver jag kanske inte säga.

Nu ligger jag här och funderar på om jga bara ska däcka eller om jag ska ta en dusch först.
Imorgon är jag ledig men har en hel del saker som bara måste göras. Här följer en av mina mer avancerade listor.
- 07.00 Tvätta, koka kaffe, dammsuga & torka golv.
- 08.00 Bära över dammsugaren till rätt lägenhet, slänga i ny tvätt.
- 08.30 Dricka kaffe och slöa, möjligtvis frukost, betala räkningar
- 09.15 Fixa i tvättstugan, ringa icakundtjänst, gå till gymmet
- 11.00 Tvätten igen, Ringa syo, lämna in nycklar
- 12.00 Äta matlåda, städa och diska
- 13.00 Sola, handla middag, förbereda middag
- 15.00 Åka till vingåker och handla jeans
- 18.15 Pilates

Eftersom jag är rätt effektiv när jag väl sätter fart så bör det gå undan, så lite dötid bör jag få iallafall. Håller knogarna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits