Jag ser inte skillnad på Mando Diao och The Hives.

Karln åkte till sundsvall imorse, träningsvärken är inte nådig, mensvärken känns som blindtarmsinflammation (hetsa inte upp er, det är omöjligt), vaden smärtar efter att jag landat på något mysko sätt under träningen. Sådana saker brukar kunna förstöra vilken dag som helst, men inte denna onsdag. Jag har inte en aning om varför jag är på gott humör och det verkar inte logiskt. Skyller på järnbrist.

Nu ska jag duscha eller ta en snus och vänta med tråkigheten.

Kommentarer:
Postat av: Axén

nu måste jag som tycker väldigt mycket om dom söta små pojkarna i både Mando Diao och The Hives säga att skillnaden är ju stor!

Mando Diao har 3 snygga och ser ut lite som beatles.

Hives har 1 snygg och har alltid likadana kläder. :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits