Livrädd

Jag skrämmer mig själv idag. Klockan är inte ens nio än och jag har hunnit tvätta fyra maskiner tvätt ,de sista två är så gott som klara. Jag har även duschat och svidat om, diskat, kokat sex koppar galet äckligt kaffe och farit runt i hela lägenheten och letat efter sladden till min digitalkamera. Den har fortfarande inte dykt upp så jag lär få fortsätta letandet.

Nu ska jag ägna en stund åt mina studier i väntan på att Matilda ska dyka upp och dricka the med mig, jag vägrar att bjuda på kaffet. Hon har nog oturen att komma precis när jag ska ner till tvätten igen, stackarn.

Kommentarer:
Postat av: Charles

Shit vad duktig du är o tvättar o grejor. Här hemma är det så magiskt att man lägger allt i en korg sen kommer det tillbaks efter några dagar rent o fräscht.

Jag jobbar på att lära mig det här med mail men som det framgår i inlägget så är ju inte intelligens min starka sida. Men man kan ju inte va bra allt, men det vore trevligt om man kunde va det på något=)

Postat av: Matilda

Jag tycker det var bra att du slapp vara i en läskig tvättstuga själv ^^ Hu!

2008-01-16 @ 22:08:40
URL: http://pimmelina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits