Lokalvårdare lär jag aldrig bli.

Jag har helt enkelt inte talang för hushållsarbete. Jag skulle som sagt städa lägenheten eftersom den såg ut som om det var här terroristerna flög in 11e september. Började bra, har plockat bort vaenda pinal, burit ner sopor, diskat, dammsugit och till och med vädrat mattor. Då är det dags att torka golv. Hallen går bra. Badrummet går utmärkt och köket även det finemang. Stora rummet kvar alltså och jag kan bara tänka mig hur dialogen kommer låta när karln kommer hem...

- Oj har du städat, vad duktig du är!
- Ja, jo Jag slutade redan vid tolv och det behövdes ju.
- Jamen det är kanon, Tack!

- NEJ FÖR FAAN SÄTT INTE IGÅNG DATORN!
- va!?
- Den har badat. (Sen springer jag)

Kommentarer:
Postat av: Charles

haha vadå? Hur har datorn lyckats bad.

Postat av: Elin

Hahaha, den har badat =P Mycket finurligt

2008-01-23 @ 11:20:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits