Släkt med Jamie O.

Maten idag blev en succé om jag får säga det själv och det får jag såklart. Inte nog med att vi fick mat magen och varsin matlåda, det var dessutom gott. Hopkok av salami, creme fraiche tomat & basilika, lök och lite till. Dessutom var jag husmorn själv och drog ihop en sallad också, resterna av den blir till matlåda imorgon. Räcker att köpa till lite soyabitar från deli och eventuellt en dressing så är det rena kalasmåltiden. Karln fick ta proteinerna och kolhydraterna, han behöver det. Dessutom får min mage komma igång succesivt, det är det ända rätta.

Mario Galaxy damp ner i brevlådan idag och sedan dess har jag spelat konstant. Nu har jag lämnat över till karln och hans Zelda. Funderar på om jag ska ta en välbehövlig dusch, packa morgondagens träningsväska eller krypa ihop med en mugg the och en bra bok. Förmodligen hinner jag med alltihop om jag bara sliter mig från datorn så det är väl bäst att göra det.

Kommentarer:
Postat av: nathalie

http://dealskardig.blogg.se/1199888760_bloggbild_2008.html Nu ligger den ute, årets bloggbild :) haha.. bara att välja!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits