Snart är det löning!

Arbetsdagen var avklarad klockan 11.50, mestadels för att jag är ganska effektiv när jag väl sätter fart. Det har jag nu tänk bevisa genom att städa hela lägenheten lagom tills karln kommer hem och kan följa med och handla. Klarar helt enkelt inte av att bära hem matkassar idag men jag är glad ändå. Längesedan jag lyckades dra på mig en träningsvärk av denna kaliber. Gårdagens att göra lista gick inte att klara av rent tidsmässigt så jag tänkte försöka göra en realistisk idag.

Städa lägenheten, 2h
Thess personliga brev, 1h
Mat, 1h
Naturkunskap laboration, resten.

Bör väl fungera? Tror inte thess brev tar en timme men man vet aldrig. Igår lyckades jag få ihop två meningar på det under ungefär samma tid så det visar sig. Nu ska här städas.

Kommentarer:
Postat av: Erik

Jag behöver verkligen löning nu..

Postat av: Thess

"Gårdagens att göra lista gick inte att klara av rent tidsmässigt så jag tänkte försöka göra en realistisk idag."
Haha, det kan vara den roligaste överdriften jag hört. Fast om du skriver dit, sitta och titta på dåliga Tv-program tills träningen började så fanns det såklart inte tid till annat.

2008-01-22 @ 12:52:01
URL: http://metrobloggen.se/interpretation

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits