Vem stoppar mig?

Jag har suktat efter en beige trenchcoat ett tag nu och hittade en skaplig på HM som jag kände mig tvingad att beställa. Tyvärr så kan jag, som ni förmodligen har insett vid det här laget, inte kontrollera mig själv och mina begär. Det blev dyrt, fasansfullt dyrt. Fast jag betalade direkt så tack vare att det är löning på fredag så är jag inte helt ruinerad. Bara nästan.

Imorgon åker karln till Sundsvall och det är tur att jag jobbar konstant närmaste två dagarna eftersom jag har vant mig vid att ha folk runt mig konstant, är inte riktigt mig själv om jag sitter själv och häckar i lägenheten.

Nu ska det spelas Mario.


Kommentarer:
Postat av: Thess

Kan vi försöka bilda nån form av stödgrupp? Jag vågar inte gå in på webshop sidor för jag kommer klicka hem saker som jag inte behöver för det går inte att hålla sig i schack.

Postat av: Matilda

Snälla får jag vara med i stödgruppen?
Förövrigt har jag längtat efter en svart trench LÄNGE.
Vad köpte du mer? ^^
(Jag shoppade också på H&Ms webshop för ett tag sedan.. det borde komma nästa vecka!)

2008-01-23 @ 09:45:15
URL: http://pimmelina.blogg.se
Postat av: Emelie

Imorgon ska jag köpa frukt. Några förslg som passar till årstiden? ja köpte nämligen vindruvor för ett tag sedan och det var det suraste ja ätit på länge, funkar nog som citron.

2008-01-23 @ 11:10:14
URL: http://negern.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits