Hörlurar, fotboll och solsken.

Anledningen till att det uppdateras lite dåligt här är för att blogg.se, eller publishme.se som de så vackert flyttat mig till, strular konstant.

Snart ska jag ta mig iväg till stugan, det blir en heldag på bryggan med en bra bok och lite halvtaskig musik i lurarna (mestadels för att lurarna kämpar mellan liv och död efter några smärtsamma misshandelsomgångar i min väska)

Spelade fottbollsmatch i hettan igår, det gick bra men jag känner mig fortfarande totalt uttorkad. Vrickade till foten lite och blev snyggt stämplad på låret så jag känner mig inte fullkomligt hel som männsika, blå och dan.

Nu ska jag åka och handla matsäck och studera exakt hur mycket moln det är på himlen. Kanske bara blir altanen hos familjen.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

ooh, jag vill också ut till stugan. En heldag. Utan krossade glas då..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits