När tid finns tar man den

Det har varit strålande solsken hur länge som helst och idag var första dagen som jag hade tid att lägga mig ner och steka lite. Därav ligger jag ett halvt ljusår efter alla andra i solbränna och det tänkte jag vackert ändra på. Eftersom vare sig mitt psyke eller karlns jobbtider tillåter alltför långa stunder vid sjön så hade jag tre timmar på mig att komma ikapp, då tar man till barnoljan.
As always är jag nu kräfta och det svider något fruktansvärt.

Alb kom hem idag och det innebär alltid att det händer något. Grill, tv-spel och Plump blev kvällens nöjen. Jag är nöjd. Desvärre inte trött så vi får se hur lätt det blir att ta sig upp imorgon.

Ska fortätta att plöja 102 minuter som skildrar det som hände innanför WTC väggar när planen störtade in. Har lite svårt att inse att den är verklighetsbaserad, känns mer som en rörig påhittad historia av Anton Brew.

Rev förövrigt upp fingret på ett rivjärn förut, det kom inget blod och det gjorde inte ont, men det såg äckligt ut.

Missade Thess första dag på Ica också, skulle premiärhandla av henne var tanken, men jag fattade fel på hennes arbetstid så jag var där försent. Dumt. Hon ska få plocka min lunchsallad imorgon tror jag. Om jag inte äter matlåda.

Rörigt inlägg?

Snart är det Fest i Flen, det har jag aldrig upplevt i onyktert tillstånd. Brukar befinna mig på en lerig åker i Småland den helgen varje år. Men det får det vara nog med nu. E-type ska vara grejen sägs det.

Midsommar blev inte alls som tanken lekte eftersom Albin svek och åker, men Ponk2 räddade läget och vi kommer befinna oss ute i vischan. Det har fungerat förut.

Peace and love veckan ser ut att börja med en snabbtripp till Tyskland. Förra gången var superb, får se hur det slutar denna gång.

Tack och godnatt!

Kommentarer:
Postat av: Johannes

Tyskland? Wow! När då? =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits