14e Februarisnask

Eftersom hjärtandagen är förbi så sålde vi ut all specialchoklad fram tills idag. I en vit ask, med ungefär 7 bitar (ordinare pris, över 30kr), hittade jag mitt livs kärlek. Det smälte i munnen, nästan så att man blev tårögd. Om inte annat så var det rysligt svårt att slänga bort lyckan. Sällan är man avundsjuk på en container.

Jag har skrivit en lista över vad jag vill hitta i London. Den blev relativt utförlig. Bästa raden är - Aaaaah, LEMSIP!! Massor. Mer än vad jag tror jag behöver. Boots, ungefär som vårat apotek fast roligare, är en av höjdpunkterna på resan.

Har jag sagt att vi ska åka London Eye? P vägrade förra året men jag lyckades få henne att lova att vi skulle åka den nästa gång. Alltså sitter jag högt, högt upp i ett parisehjul inom en vecka eller så.

Nu ska jag som vanligt somna in till en bra bok. Just nu är jag S. King frälst och sover därmed också lite halvilla.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Lemsip och Stephen King, ett inlägg i min smak.
Hoppas nu att du också blir Kingfrälst och budar hem ala hans böcker från tradera! ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits