Imorgon är det tvättdag

Jag och Elin kom precis hem från Eskilstuna. Eftersom jag lånat volvon av papptratt så kände vi att vi var tvugna att ge oss ut. Vi satte sikte på Ben & Jerry glassen i frökens frys och så åkte vi. Längesedan jag körde något annat än min lilla söta kärringbil, fars volvo kommer förmodligen alltid vara en favorit. Svårt att säga varför.

Igår spelade vi Laserdome i Stockholm, det var knasroligt. Tyvärr så var jag överlägset sämst, men det spelar inte så stor roll alla gånger. Jag sköt Pernilla några gånger iallafall och det var huvudsaken. Nästa gång bör vi försöka vara i olika lag så jag slipper få minuspoäng.

Jobbet flyter på bra och det ser ut som om jag går mot en ljusare höst om man ser till arbetstider.

Nu ska jag snabbt fylla i en grid* och sedan sova.

*hittar inte det svenska ordet i min hjärna just nu, men jag sitter och böjer mystiska engelska ord fram och tillbaka. Allt är bättre än spanskans tre miljoner olika former.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits