Solen skiner.

Idag är det ingen snöblåst inte och vet ni varför? Jag jobbar. Brukar lyckas pricka in det där rätt snyggt.

Hela påsken ska ägnas åt att sälja mat. Förmodligen slår ingen den ensamma gubben som handlade tolv kassar. Han var mysig och så gott som döv. Det gillar vi.

Ikväll dyker kanske Albin in så jag räknar med tv-spelande.

På tisdag är det löning och på torsdag ska vi spela lasedome för att fira min och Pernillas födelsedag. Hon fyllde i slutet av Januari och jag i början av Februari, men eftersom vi bara har en gemensam dag ledig från slitet i månaden så har alla fått vänta snällt på att vi ska kunna följa med.

Jobbet var det ja. Man ska väl vara lycklig att man har ett antar jag.

Kommentarer:
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon, hoppas att du sovit gott inatt.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits