Utan rubrik

Jag har alltid propsat på att jag är farlig för mig själv när jag får för mycket tid över. Efter ett halvt sammanbrott igår över hur dum i huvudet jag är som inte utnyttjar min egen kapacitet och hur jävla korkat det är att bara slänga bort livet så är det väl bäst att ta tag i skiten nu tänkte jag. Därför sitter jag här och kollar igenom hyllsystem på ikea och väntar på att kaffet ska bli klart. Bristen på självdiciplin är så skrämmande att jag får lust att sparka mig själv hårt på smalbenet. Tanken är att jag nu ska snygga till mina sista NK uppgifter så jag har skiten klar sen, kan helt ärligt säga att den här kursen bara blir mindre intressant för varje gång man tänker på den. Biologi var givande. Naturkunskap är fjantigt. Jag kräks på upprepningar.Jag vill sticka en penna i ögat och rota runt litegrann när jag tvingas närvara. FY.

Nog om dravel.

När slutade barn leta grodor på fotbollsträningar och bygga legoborgar som hobby?
Guling.

Kommentarer:
Postat av: Emelie

det finns inga fotbollsplaner och legot har bytits ut mot något mkt mer modernt


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits