Bloggbilden

Bilden här har länge varit ett mysterium för mig, när togs den och varför?
Jag valde att lägga upp just den eftersom det var den enda skapliga bilden jag hittade där jag inte gör någon form av grimas och är ensam på bilden. Vill ogärna dra ner någon annan i skiten om jag någon dag får för mig att skriva någonting fullkomligt uppseendeväckande. Lite svårt att se vad det skulle vara, men iallafall.
När jag i min något hjärndöda dagen-efter-sinne satt och dumglodde på min egen blogg för en stund sedan så slog det mig var den kommer ifrån. Den är tagen efter en av vårens innebandymatcher då jag blev manglad, fick ett knä i huvudet och en utvisning (förstår fortfarande inte riktigt, men det hör inte hit)

Iallafall så har jag frivilligt lagt upp en bild där jag har en bula i pannan. Ibland ifågasätter jag mitt eget omdöme.

Kommentarer:
Postat av: Thess

OM jag inte missminner mig så togs den här bilden första dagen med nya datorn. Kan det stämma?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits