Henne testar vi, sade dem med ett hånflin.

Ibland undrar jag varför jag ens försöker. Eller varför jag skulle åka på varenda åkomma som man lider av utan att dö. Inväntar ivrigt diabetes, en näve allergier till och ett trasigt knä. Det blir inte finare än så.
Munterheten kommer sig av dagens fotbollsträning. Hur kul är det att missa halva säsongen innan man ens har kunnat försöka sig på en lång löpning fullt ut? Numer kommer andnöd nästan vid tanke på löpsteg.

Vi har ingen vettig mat hemma. Grannen är en pizzeria. Jag tillagar Pommes med ketchup just nu. Får man skylla på syrebrist i hjärnan?

Sista arbetsdagen för veckan imorgon. Jag vägrade lägga till fler timmar imorgon (hörde ni? Jag sa ifrån) om ni trodde att det innebär en mysig dag så kan jag dementera. 10-20, hela förbannade dagen är förstörd som vanligt.

Usch jag gräver ner mig.

Kommentarer:
Postat av: Nelli

det suger att bli äldre..

2008-05-08 @ 21:34:46
Postat av: Pernilla

P! Kolla tradera efter kontroll till Wii, likaså om du vill ha ratt till mario cart. Finns ju typer som har kommit över sjukt stora partier med prylar, så det går att hitta till schysst pris!

Postat av: Matilda

Bra att du sa ifrån tillslut :)

2008-05-10 @ 18:25:35
URL: http://pimmelina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits