Några misstag hinner jag alltid med.

Man ska lära av sina misstag sägs det. För att komma ihåg detta så måste jag nu få dela med mig av ett och ett halvt misstag från gårdagens träning.

1. Det var helt underbart väder för fotboll. Full sol och inte överjävligt varmt. Jag bränner mig ytterst lätt, men kan inte få för mig att använda solskydd i sverige. Jag tränade i T-shirt. Resultatet är en otroligt snygg bondbränna.
Framöver får jag kränga på mig linne istället fom detta inte ska se hemskt ut framåt Augusti.

1,5. Vi körde ganska mycket nickträning igår och jag måste få säga att jag är förvånandsvärt bra på det momentet för att vara gammal målvakt. Trodde jag iallafall. Ett par mål gjorde jag och vad fick jag för det? Bula. I pannan. Tjusigt. Hur jag ska motverka detta har jag inte en aning om. Hoppa undan?

Förövrigt så har jag inte en aning om hur många plåtar med bullar jag tappade på jobbet idag. Var det inte stressigt innan så ordnade jag upp det ganska bra.

Mario Party. Jäpp, Jäpp!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits