Pengar och sådär

Imorgon är det löning. Skitlön skulle man kunna säga. Eftersom jag inte sa ifrån någonting under April så får jag nog skylla mig själv. Två innebandycuper och en Sälenresa gjorde att jag drog in noll OB-timmar. Kärvt i Juni med andra ord. Å andra sidan så har jag absolut ingenting som kostar pengar planerat innan nästa löning, om man bortser från de tråkiga papper som alltid dimper ner i tid och otid.
Mina kära kollegor upplyste mig om löneökningen som skett, det hade jag missat. Numer får jag 40kronor mer i timmen än när jag började som nervös sommarjobbare, inte så tokigt.

Nog om pengar, det är tråkigt strunt.
På lördag är det 99årskalas och det kan inte bli annat än lyckat. De fyra festfixarna gjorde ett lysande jobb förra året och jag räknar med att ha kul.

Sömn var det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits