Den historiska säsongen är över...

Sista seriematchen för den här säsongen är avklarad och vi får helt enkelt vara nöjda och glada med det vi presterat iår. Målsättningen uppfylldes, topp 5 och det var ju inga problem. Det är ännu osäkert ifall vi slutar på en 4e eller 5e plats, men för min del spelar det faktist ingen roll. Jag har haft ruggigt roligt stundtals och faktist så är det bra mycket bättre än vår förnedrande sistaplats från förra året.
Ska vi se framåt så återstår en turnering om ungefär en månad (eller två, minns inte om det var i mars eller April) i övrigt så är det bara ett antal träningar och lite mindre seriösa tillställningar som ska genomföras, sen är det slut än en gång. Enbart kondition och styrka som gäller sen, har satt ett mål att klara 12 på bip-test och då har jag lite att jobba på. 
Själva innebandyn kommer jag nog inte sakna överdrivet mycket, träningarna med skolan fortsätter ju enda fram till Juni. 
Hur länge vi kör med F91 är ännu inte bestämt och sen får jag överväga om det är hållbart att fortsätta till hösten. Har blivit rätt mycket stress senaste året, jag skulle vilja ha tid över till både ett socialt liv och en stunds ensamhet ibland. 

Hemligheten med att klara av allt man vill göra är ta lite i taget och inte allt på samma gång.  

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits