Trött

Nu orkar jag inte mer! Jag klarar inte av att spela älskande lagkapten längre.
Jag vet att jag ska föregå med gott exempel, jag ska hjälpa till att bygga lagandan och jag ska kunna stötta människorna i laget.
För att vara alla till lags så har jag brutit mot varenda princip som min identitet bygger på.

Det kan vara dags att packa ihop väskan, lägga allt längst in i gaderoben och inte plocka fram det förrän lusten finns igen.

Jag tror dock inte på den känsla som jag hade förr när jag tog klubban, skorna och vattenflaskan, traskade ner till hammarvallen och tränade, den känsla av lycka och glädje som jag kände då har jag gett upp hoppet om nu. Inte i Flen, aldrig mer. Man får helt enkelt vara nöjd endå.

Minns en tid då mina vänner fanns i laget, på den tiden var innebandy inte bara kul, det var enormt.

Negern, Ida, Josefina, Elin, Pernilla, Louise


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits