Kommande innebandysäsongen..

Den lär bli allt annat än lysande kom jag precis fram till. Det är nu i veckan som jag absolut borde ta tag i försäsongen och köra stenhårt, det skulle jag kunna tänka mig att göra. Dock så vore det helt i onödan, näta vecka åker jag till utlandet för att slappa och dricka i två veckor och då är allt endå helt åt skogen.
När jag kommer hem så får jag ta tag i det och då hinner jag köra stenhårt i två månader, sen åker jag iväg igen för att förpesta konditionen i ytterligare två veckor. Då är vi framme i november. Slutet av säsongen kan tänkas gå ganska bra.

Nästa år ska jag se till att inte planera in några längre utflykter som kan förstöra allt. Jag missar fan tillochmed DM-slutspelet detta år.


Kommentarer:
Postat av: Pillan

jobbar du idag eller hur står det egentligen till? Ifall du inte jobbar föreslår jag att du kikar in på ICA nån gång mellan två och nio. Bra bra-.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits