Nu ska jag berätta...

Kom precis hem från möte med Sanna (& Freddan lite halvt). Vi har bestämt när F91 börjar träna, har föräldramöten, målsättning, första matcherna och sådär. Kommer bli en kanonsäsong. Dock så blir det förbannat mycket innebandy iår. Såhär ser veckoschemat ut hittils och det är utan träningarna med skolan. 

Måndag. Träning Dam2
Tisdag. Träning F91
Onsdag. Träning Dam2+3
Torsdag. Träning F91
Fredag. Träning Dam2
Lördag. Matcher
Söndag. Matcher + Träning Dam3

Jag kommer få prioritera bort vissa träningar enbart för att inte tröttna och för att vila kroppen. Fredagspassen kommer inte ligga varje vecka utan då och då för att finslipa inför helgens match. Då är bara frågan vart jag ska få tid att jobba, plugga och umgås med mina vänner. Fast jag har bestämt att inte stressa ihjäl mig iår så jag kommer få lära mig att säga ifrån direkt.
Nu ska jag preliminärboka in alla matcher som kommit upp hittils så jag har dem i kalendern.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits