Döns-dunk-dunk-Brrrrrr-Shc-Sch-sch, ungefär så låter en baslåda.

Screw städning, det blir film istället.

Så får det vara.

Måste få erkänna att jag myser lite när jag tittar ut på det hemska ovädret och vet att jag minsann inte behöver gå ut på två dagar. Inte ens posten kommer förrän måndag. Lite synd är det om Herr
enbentaljushuvet som tvingas stå ute och samla snö. Undrar lite hur många timmar jag egentligen suttit och glott rätt ut på honom från datagadroben.

Min bror lyssnar inte längre på musik, numer lysnar han endast på baslådans dånande. Det är aningen irriterande för min del och jag har rätt svårt att hålla humöret. Då har endå min stubin förlängts med flera meter på bara något år.


RYCK!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits